Echa un vistazo a las siguientes preguntas frecuentes y encontrarás la respuesta al 95 % de tus preguntas
VENTAJAS
¿Cuáles son las principales ventajas del Dublin Pass?
Con el Dublin Pass podrás visitar gratis más de 25 de las mejores atracciones turísticas de Dublín y disfrutarás de entrada preferente en las atracciones más concurridas.
Todas las tarjetas Dublin Pass incluyen una guía gratuita, para que ahorres un tiempo de oro a la hora de planificar tus días con antelación. Además, al ser de prepago, no tendrás que preocuparte por llevar contigo efectivo ni por cambiar moneda mientras visitas la ciudad.
El Dublin Pass también te da acceso a una amplia variedad de ofertas y descuentos exclusivos en restaurantes, tiendas y lugares de ocio de toda la ciudad.
¿Puedo saltarme las colas?
Sí, en algunas atracciones que verás señaladas en la guía, los titulares que hayan adquirido el Dublin Pass por internet tendrán entrada preferente. Solo tienes que mostrar el Dublin Pass en taquilla o en la entrada, escanearlo y pasar, lo que te ahorrará tiempo en los meses de más actividad.
¿Incluye el Dublin Pass una guía?
Sí, el Dublin Pass incluye una práctica guía tamaño bolsillo de 90 páginas con información sobre cada atracción, incluido el horario de apertura, así como mapas e información útil sobre la ciudad.
¿Hay alguna ventaja al adquirir eI Dublin Passahora?
Si compra el Dublin Pass a través de la aplicación o en línea y lo envía a su teléfono móvil antes de viajar, puede comenzar a pensar en su itinerario antes de la llegada con la guía gratuita.
¿Es adecuado el Dublin Pass para aquellas personas que sufran alguna discapacidad y sus acompañantes?
Algunas atracciones pueden ofrecer entradas para acompañantes o entradas gratuitas a visitantes con alguna discapacidad, por lo que el Dublin Pass podría no ser el más adecuado para ellos, ya que los requisitos varían de una atracción a otra. Ponte en contacto directamente con ellos para obtener más información.
¿Cuánto puedo ahorrarme con el Dublin Pass?
Cuantos más lugares de interés visites, más ahorrarás, así que cuanta más duración tenga el pase, más económico te saldrá. Pero recuerda, solo debes visitar unas pocas para empezar a ahorrar dinero.
Para darte una idea de lo que te puedes ahorrar, visita nuestro apartado de atracciones de Dublín y verás lo que te costaría una visita normal. El Dublin Pass incluye la entrada gratuita a más de 30 atracciones, además de 30 descuentos adicionales y ofertas.
Purse value
Dublin Pass está sujeto al «valor en efectivo» del precio máximo de las entradas según el número de días. Por ejemplo, con una tarjeta de un día para adultos puedes visitar atracciones por valor de hasta 130 €. Cuando hayas alcanzado el «valor en efectivo» de la duración total del abono, este caducará.
Pass duration
Adult purse value
Child purse value
1-day pass €130 €78 2-day pass €191 €116 3-day pass €250 €150 5-day pass €345 €200 ¿Con qué Dublin Pass ahorro más?
El Dublin Pass de 5 días es el que resulta más económico con un coste de 22,80 € al día. Sin embargo, es bastante fácil ahorrar con cualquiera de los Dublin Passes, ya que la entrada a una atracción en Dublín suele costar más de 15 €, sin incluir los descuentos y ofertas adicionales incluidos en tiendas y restaurantes de toda la ciudad.
¿Incluye el Dublin Pass todas las atracciones de Dublín?
El Dublin Pass incluye 32 de las principales atracciones, como Guinness Storehouse, Dublinia, la Catedral de San Patricio, el zoo de Dublín, el estadio Aviva...
Consulta la lista completa de atracciones populares de Dublín que puedes visitar gratis con un Dublin Pass.
¿Dónde puedo usar el Dublin Pass? ¿Qué atracciones incluye?
El Dublin Pass incluye más de 32 de las principales atracciones, como Guinness Storehouse, Dublinia, la Catedral de San Patricio, el zoo de Dublín y el estadio Aviva. También incluye un billete de 1 día en el autobús turístico para explorar Dublín.
Consulta la lista completa de atracciones de Dublín incluidas.
¿Cuál es el precio normal de las atracciones?
Los precios de las entradas a las distintas atracciones varían y pueden superar los 15 € para una entrada de adulto. Si deseas ver cuánto te ahorrarías con respecto al precio de una entrada normal, visita nuestro apartado de atracciones de Dublín y echa un vistazo a las atracciones que deseas visitar para ver el precio más reciente de entrada.
¿Es posible acceder a las atracciones durante todo el año?
La mayoría de atracciones incluidas en el Dublin Pass abren todo el año, aunque cierran algunos días, normalmente en Navidades.
Para conocer los horarios y fechas de apertura de cada una, consulta nuestra sección de atracciones de Dublín o la guía de tu Dublin Pass.
¿Cómo consulto los horarios de apertura y cierre de una atracción en concreto?
Puedes encontrar los horarios y fechas de apertura de todas las atracciones incluidas en el Dublin Pass en la página dedicada a cada una en nuestra web. El horario de apertura también está disponible en la guía del Dublin Pass que enviamos con cada pedido.
¿Puedo visitar la misma atracción dos veces con el Dublin Pass?
Solo puedes visitar cada una de las atracciones incluidas en el Dublin Pass una vez.
AHORROS
ATRACCIONES
COMPRA
¿Cuánto cuesta el Dublin Pass?
El precio de un Dublin Pass varía dependiendo de la duración y el tipo de tarjeta (adulto o niño). Puedes consultar la página de «Precios» para conocer toda la información actualizada sobre los precios.
Nota: cuanto mayor es la duración, más económico es.
Si adquiero el Dublin Pass por internet, ¿cómo lo recibo?
When you purchase the Dublin Pass through our official website, you have the option of receiving the order directly to your phone, o puedes recogerlo en nuestras oficinas de recogida de Dublín del centro de la ciudad. Consulta los gastos de envío y la fecha de entrega aproximada en la información sobre envío y recogida.
¿Cuál es el rango de edad de los niños a efectos de tarifas?
Niños con edades entre 5 y 15 años. Los menores de 5 años entran gratis.
Nota: Cualquier niño que posea una Child Pass debe ir acompañada del titular de una tarjeta de adulto en todo momento.
¿Ofrecen descuentos para grupos, alumnos o jubilados?
Lamentablemente, no. El Dublin Pass se ha creado específicamente para ayudar a los visitantes a ahorrar tiempo y dinero con su uso. Más información sobre lo que te puedes ahorrar con el Dublin Pass aquí.
Atención: Es posible que no se permita el acceso a grupos de más de 10 personas en algunas de las atracciones incluidas en el Dublin Pass.
¿Puedo adquirir el Dublin Pass para un grupo?
No contamos con ninguna clase de restricciones de compra desde nuestra web, pero el Dublin Pass no está diseñado para grandes grupos.
Atención: Es posible que no se permita el acceso a grupos de más de 10 personas. Te recomendamos que, si formas parte de un grupo de más de 10 personas, te pongas en contacto con la atracción con antelación.
¿Cómo uso un código de descuento u oferta?
Introduce y canjea tu código de oferta al efectuar el pago una vez que hayas seleccionado tu producto o productos.
Nota: los códigos de oferta no se pueden usar con ningún otro descuento.¿Por qué no he recibido la confirmación por correo electrónico?
Deberías haber recibido la confirmación por correo electrónico pocos minutos después de haber completado la transacción. Si no es así, comprueba la carpeta de correo no deseado.
Si sigues sin encontrar el correo electrónico, ponte en contacto con nuestro servicio de atención al cliente, confirmando tu dirección de correo electrónico y número de referencia del pedido.
VALIDEZ
¿Cómo funciona el Dublin Pass?
El Dublin Pass es sencillo y fácil de usar. Como paquete turístico prepago, incluye la entrada a más de 25 de las principales atracciones de Dublín, así como 20 descuentos y ofertas adicionales en tiendas y restaurantes de la ciudad.
El Dublin Pass también incluye una guía gratuita que resulta muy práctica. Todo lo que tienes que hacer es planificar tu aventura, presentarte en la atracción que deseas visitar y escanear tu tarjeta para entrar. En algunas atracciones tendrás entrada preferente por lo que no deberás hacer largas colas.
La duración del Dublin Pass es de días naturales, por lo que, para sacarle el máximo partido, te recomendamos activar la tarjeta en la primera atracción o en el Aircoach por la mañana temprano.
Solo podrás visitar cada atracción una vez.
¿Las tarjetas para 2, 3 y 5 días, son para días consecutivos?
Sí, todos los Dublin Passes deben usarse en días naturales consecutivos. Por ejemplo, si posees un Dublin Pass de 3 días y empiezas a usarlo el martes, será válido para ese día, el miércoles y el jueves.
Nota: si empiezas a usar el Dublin Pass por la noche o por la tarde, ese día contará como tu primer día.
¿Y si cambio la fecha de mi viaje a Dublín?
El Dublin Pass (así como el correo electrónico de confirmación para recogerla en Dublín) tiene una validez dos años a partir de la fecha de compra.
¿Qué ocurre si cambio de planes y no puedo utilizar el Dublin Pass?
Estamos agora oferecendo reembolsos de passes não utilizados até 90 dias após a compra. Se aplican términos y condiciones.
What should I do if my plans change due to COVID-19?
Many countries have issued preventative responses to the virus, but that doesn’t mean you have to cut your trip short. All passes are valid for 24 months from the date of purchase. Find out more here.
GENERALIDADES
¿Es posible ampliar o cambiar las fechas de mi Dublin Pass?
El Dublin Pass se activa la primera vez que lo usas en una atracción. Todos los pedidos realizados por internet tienen una validez de 24 meses desde la fecha de compra, al igual que la confirmación por correo electrónico para su recogida.
Si recoge su pedido en Dublín, seleccionará una fecha aproximada de inicio del uso de la tarjeta, pero esta no se activará hasta que no la utilice por primera vez en una atracción.
Reconocemos que muchos clientes compraron sus pases mucho antes del viaje, y muchas atracciones están temporalmente cerradas debido a COVID-19. Como resultado, ahora estamos permitiendo que los clientes con compras anticipadas de pases extiendan sus pases por hasta 2 años. Como beneficio adicional, incluso puede elegir una ciudad diferente para hacer turismo en los pases de nuestro grupo. Saber más.
¿A quién va dirigido el Dublin Pass?
A TODO EL MUNDO. En el Dublin Pass encontrarás algo para todo el mundo, familias, parejas, niños, adultos, primeras visitas, visitas repetidas, visitas largas, visitas cortas, viajeros independientes, viajeros internacionales y también residentes del Reino Unido y locales.
El Dublin Pass se recomienda a cualquier persona que desee visitar algunas de las mejores atracciones y más populares de Dublín, al tiempo que ahorra tiempo y dinero.
¿Puedo guardar mi equipaje en algún lugar mientras uso mi Dublin Pass?
¡Sí! Nos hemos asociado con Stasher y los titulares del Dublin Pass pueden almacenar equipaje o maletas mientras exploran la ciudad. Exclusivo solo para los titulares de Pases, las reservas se pueden hacer en línea aquí y usar el código DUBLINPASS con un 15% de descuento.
COVID-19 FAQ's
How is COVID-19 impacting my upcoming travel plans with my Dublin Pass?
Unfortunately, many sights and cities are currently closed for business. We advise you to check attraction websites for the most up-to-date information.
Please note that we are now offering the ability to extend your pass for up to 2 years from the date of purchase!
If your travel plans have been negatively impacted by COVID-19 and you need further assistance with your booking, please email us using the form below. We will respond within 7 business days or less.I have an escalated issue that needs to be resolved. How do I contact customer service?
Please give us a call or email us, using the form below.
Call Us
From within the UK: 020 7293 0972
From overseas: +44 20 7293 0972
WhatsApp (available 24/7 for text chat only) +44 (0) 7827534453
Our customer service team is available:
Weekdays: 9am and 8pm (excluding UK bank holidays)
Saturday: 10am to 4pm
Sunday: 10.30am to 4.30pm (local time)How do I extend my pass for 2 years?
Here’s the good news: you don’t have to do a thing! We’re taking care of that for you. Your pass will work for 2 years from the date of purchase. So relax and don’t worry - you have plenty of time to visit your favourite city once we are up and running again.
Should I purchase a pass now for an upcoming trip?
Absolutely! Our Dublin Pass is available for advance purchase despite attractions being currently closed. If you purchase a pass now, you can have peace of mind that:
- Passes are at the lowest prices of the season and you can start your experience any time within 2 years from the time of purchase
- Ahora ofrecemos reembolsos de los pases no utilizados hasta 90 días después de la compra. Términos y condiciones
- You are supporting the tourism recovery effort and helping our family of attraction partners!How should I prepare for my upcoming trip?
We recommend you check the travel advisory from your local authority for travel planning.
However, we do advise checking opening times of attractions directly on the attraction website and if unsure we’re on hand to help through our various customer service channels, detailed below.
We also know that your future travel plans may change, that’s why we’re offering 90-day cancellation. Plus, you have up to 2 years to start using your pass - and you don’t have to commit to the date in advance. This means you can plan your sightseeing safely in the knowledge that you’re protected if things change.Where can I get travel updates?
We recommend you monitor the local government’s website for updates on the situation on a local level, as well as checking the travel guidelines for your country.
CONTACTO
¿Cómo puedo ponerme en contacto con el Dublin Pass por teléfono?
Desde el Reino Unido, llámanos al 0207293 0972.
Para llamadas internacionales, llama al 00 44 20 7293 0972.
También puedes rellenar el formulario de preguntas de nuestra página Contacto.
Dublin Pass Terms and Conditions
- INTRODUCTION
1.1 Please read carefully. Use of Go City and Leisure Pass Group Inc. (“LPG”) website, APP, and products constitute acceptance of these terms and conditions.
- OTHER TERMS
2.1 These Terms are to be read in conjunction with the following additional documents: LPG’s Privacy Policy, which sets out the terms upon which we process your personal data; LPG’s Cookie Policy, which explains about cookies on our site; and LPG’s Terms of Purchase & Conditions of Product Usage, which govern the terms of purchasing a pass and terms of using a pass.
- ACCESSING OUR SITE
3.1 Access to our site is permitted on a temporary basis and we reserve the right to withdraw or amend access without notice. We will not be liable if for any reason our site is unavailable at any time or for any period.
3.2 From time to time we may restrict access to some parts of our site or to the entire site to customers only.
3.3 You are responsible for making all arrangements necessary for you to have access to our site. You are also responsible for ensuring that all persons who access our site through your internet connection are aware of these Terms and that they comply with them.
3.4 We aim to update our site regularly and may change the content at any time. If the need arises we may suspend access to our site or close it indefinitely. Any of the material on our site may be out of date at any given time and we are under no obligation to update such material. We may also revise these Terms at any time. Some of the provisions contained in these Terms may also be superseded by provisions or notices published elsewhere on our site.
3.5 You may only use our site for lawful purposes. You may not use it in any way that breaches any applicable local, national or international law or regulation, or for any unlawful or fraudulent purpose.
- INTELLECTUAL PROPERTY RIGHTS
4.1 We are the owner or licensee of all intellectual property rights in our site and in the material published on it. Those works are protected by copyright laws and treaties around the world. All such rights are reserved and no part of the site may be copied, adapted or published without LPG’s prior written permission.
4.2 Our status (and that of any identified contributors) as the author of material on our site must always be acknowledged.
- LIABILITY
5.1 Commentary and other materials posted on our site are not intended to amount to advice on which reliance should be placed. We therefore disclaim all liability and responsibility arising from any reliance placed on such materials by any visitor to our site or by anyone who may be informed of any of its content.
5.2 The material displayed on our site is provided without any guarantees, conditions or warranties as to its accuracy. If you believe that the content of any information is unlawful or unacceptable please notify LPG with details.
5.3 Nothing in the clause affects our liability for death or personal injury arising from our negligence, nor our liability for fraudulent misrepresentation, nor any other liability which cannot be excluded or limited by law.
- WEBSITE VIRUSES ETC
6.1 You may not misuse our site by knowingly introducing viruses, trojans, worms, logic bombs and/or other material which is malicious or technologically harmful. You must not attempt to gain unauthorised access to our site, the server on which it is stored or any server, computer or database connected to our site. You must not attack our site via a denial or distributed denial of service attack. We will report any breach of this provision to the relevant law enforcement authorities and we will cooperate with them by disclosing your identity to them.
6.2 We will not be liable for any loss or damage caused by a denial of service attack, virus or other technologically harmful material that may infect your computer equipment, computer programmes, data or other proprietary material due to your use of our site, or to the downloading of any material posted on it or on any website linked to it.
- LINKING TO OR FROM OUR SITE
7.1 You may link to our home page provided you do so in a way that is fair and legal and does not damage our reputation or take advantage of it, but you must not establish a link in such a way as to suggest any form of association, approval or endorsement on our part where none exists. You must not establish a link from any website that is not owned by you.
7.2 Our site must not be framed on any other site, nor may you create a link to any part of our site other than the home page without written consent. We reserve the right to withdraw linking permission without notice.
7.3 Where our site contains links to other sites and resources provided by third parties, these links are provided for your information only. We have no control over the contents of those sites or resources and accept no responsibility for them or for any loss or damage that may arise from your use of them.
Terms of Purchase & Conditions of Product Usage
- INTRODUCTION
1.1 “The Pass” is the pre-paid digital Pass which is purchased via the App or our website.
- CONTRACT
2.1 These terms and conditions constitute the contract with you for the purchase and use of the Pass and are deemed to have been accepted by you by your agreement to purchase the Pass.
2.2 Your Pass will be dispatched to you following receipt of your payment. Your Pass is available for use as soon as your payment has been credited. The Pass can be activated (first used) any time from 12 months from the date of purchase, unless purchased during a promotional period outlined in section 2.3.
2.3 Passes purchased in 2019 and 2020 can be activated (first used) any time from 24 months from the date of purchase in response to the COVID-19 global health crisis. Passes will be activated upon first attraction use.
2.4 LPG acts as principal on its own account and not as agent for you or for any Attraction or Special Offer provider.
2.5 Offers outlined in the website, app, or guidebook are at times subject to attraction partners’ rules. This can include custom refund or booking instructions. Customers must adhere to those rules, suggestions and regulations accordingly.
- CANCELLATION RIGHTS
3.1 For purchases made after September 1, 2020: Orders within 90 days of purchase are eligible for cancellation. You have the right to cancel your eligible order within 90 days of completing your online or in-app order, provided that the Pass is unused. Cancellations within 14 days of purchase can be made free of charge. Cancellations after 14 days, but within 90 days are subject to a processing fee based on the currency in which the purchase was made:
AED | 150 |
AUD | 30 |
USD | 30 |
EUR | 30 |
GBP | 30 |
SGD | 40 |
THB | 1,000 |
HKD | 300 |
Cancellations and refunds will not be issued past 90 days of purchase date. This does not affect your statutory rights.
3.2 Your order becomes ineligible for cancellation if it is used or activated. Cancellations will not be honored if cancellation is requested outside of 90 days from purchase date. Note that at times the attraction will require advance booking. If an attraction offer is pre-booked, the visit will be consumed from the pass, and a refund will no longer be applicable.
3.3 To cancel, you must contact LPG within 90 days of ordering online by email or phone. LPG will reimburse you according to the provisions outlined in section 3 as soon as reasonably practical.
3.4 Any physical passes or tickets that may be associated with an order must be returned to the following address before an order will be refunded. Examples of physical passes or tickets include, but are not limited to, the Museum Pass (Paris) and Travel Cards. Please contact LPG customer service to start the process for return. Please note that refunds will not be issued if prior authorization has not been obtained by LPG customer service.
- CONDITIONS OF USE
4.1 The Pass entitles the holder to admission to listed attractions and services (“Attractions”) upon presentation without further payment, together with other offers and discounts where appropriate (“Special Offers” and/or “Passholder Offers”). Admission to Attractions is subject to the Pass being valid and to there being sufficient value remaining. All Attractions are required to accept admission as outlined in the attraction offer for the product purchased, subject to their normal admission criteria.
4.2 There is a limit of one person per Pass, although customers may purchase Passes for their use and others who will be the sole users of their respective Pass(es).
4.3 Pass(es) may not be resold, except by contracted wholesalers of LPG products.
4.4 Use of a single Pass to gain admissions for multiple individuals constitutes fraud and may be subject to legal action. LPG customers agree to reimburse LPG for costs incurred through misuse of the pass including amounts LPG is contractually bound to pay visited Attractions, as well as legal and recovery costs incurred by LPG to obtain such reimbursement from customers. Should the passholder use the pass improperly, the passholder agrees to indemnify LPG for any damages suffered as a result of such misuse.
- EXCLUSIONS AND DISCLAIMERS
5.1 LPG has done its best to ensure the accuracy of the information on our website and in the Attraction descriptions, which will accompany Passes. Because conditions, including but not limited to hours, holiday closures, etc. at these Attractions may change from time to time subsequent to the purchase date, LPG cannot guarantee that each facility will continue to honor its indicated commitments at the time that the Passholder makes use of the Pass. To the extent permitted by law, LPG is not liable for any loss, expense, damage, or other inconvenience caused in any way by the passholder’s reliance upon information contained on the website or in the Attraction descriptions accompanying your Pass.
5.2 Occasionally, an error may occur, and products may be either incorrectly priced or described in which case we are not obliged to supply the goods at the incorrect price or in accordance with the incorrect description or at all. We reserve the right to correct any errors from time to time. We will (at our discretion) either cancel your order and refund the price you have paid or use reasonable endeavours to contact you and ask you whether you wish to continue with the order at the correct price or correct description. If we are unable to contact you or you do not wish to continue with the order at the correct price or correct description, we will cancel your order and refund the price you have paid.
- LIABILITY
6.1 LPG shall not be liable for any deficiencies in service, problems with admission, public health violations, safety problems, or personal injury or sickness, including any health and safety matters with COVID-19, that should arise when the Passholder visits any listed Attraction. Such problems shall be a matter to be resolved between the Passholder and that facility, just as it would be the case if a customer conducted business with any facility without the use of LPG products.
6.2 LPG is not responsible for traffic conditions or weather that may affect a customer’s ability to use LPG’s products.
6.3 LPG is responsible to you for foreseeable loss and damage that may be caused by us (not by any third party), where we are in breach of these Terms or we fail to use reasonable skill and care.
6.4 We do not exclude or limit in any way our liability to you where it would be unlawful to do so. This includes liability for death or personal injury caused by our negligence or that of our employees or agents, or for fraud or fraudulent misrepresentation.
6.5 LPG will not be liable in any amount for failure to perform any obligation under these Terms if such failure is caused by the occurrence of any unforeseen contingency beyond our reasonable control, including without limitation internet or communications outages, fire, flood, terrorism, war, pandemic, act of God, or Force Majeure.
6.6 Nothing in these Terms shall exclude or limit any statutory or common law rights that you enjoy as a consumer.
- GENERAL
7.1 If LPG does not enforce any provision of these Terms this will not be considered a waiver of any provision or right. If we delay in enforcing these Terms we can still enforce them later.
7.2 These Terms are subject to the laws of England, whose courts shall have exclusive jurisdiction in the event of any dispute of claim.
7.3 We may transfer our rights and obligations under these Terms to another organisation. You are not permitted to transfer, sub license or deal in the Pass without LPG's prior written permission.
7.4 These Terms do not create any right of enforcement under the Contracts (Rights of Third Parties) Act 1999.